Can't Find? Search Here


Home Free Money Get Rich Quick Naruto Anime Online Games Flash Clock

Ceca Raznatovic - Lepi Grome Moj





<< Back To Video Clips List


~Lepi Grome Moj lyrics~

bio si moja nevinost i greh
moja tema, na usnama od suza
krvav trag kad god te nema
veciti strah i moje ludilo dal
odlazih il ipak ostajes
sad je sve izmedju nas samo
hoces neces...

a secas li se lepi grome moj
nekada je tlo pod nama pucalo
srce je u srcu kucalo ma reci
gde je zapelo . . .

bio si moj oslonac i pad
ono ime koje sam zvala
kada ceo svet zaboravi me
veciti strah i moje ludilo dal
odlazih il ipak ostajes
sad je sve izmedju nas samo
hoces neces...

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Related Posts by Categories



 
Copyright © Awanisa 2008 | Tecnorati
eXTReMe Tracker